zondag 8 mei 2011

het GING vooruit

Het GING vooruit, het GING verbazend goed vooruit.
Ik had het kunnen weten. Mooie liekes duren nooit lang.
Vrijdagavond om 23u45 bed in. Zatermorgen om 7u20 bed uit. Fruitsapje persen, ijzerpil innemen, douche onder, loopkleren aan en auto in richting park. Om 8u aan den dreef om naar De Doggen te rijden. Met goede moed aan de training begonnen, de vorige was  toch supergoed verlopen. 32 km ! De eerste keer dat ik zo een lange duurloop doe. De temperatuur was nog niet te hoog, de hemel een beetje overtrokken. De eerste 16 km ging vrij vlot. Een derde rit van 8 km zag ik eigenlijk ook nog zitten, hoewel het warmer werd en ik ook weer pijn voelde. Maar die twee mannen bij mij gaven geen krimp en als vrouw kun je toch niet onderdoen? Bij de vierde ronde kreeg ik het pas echt moeilijk, maar pluchken teddy had zijn wondersnoepjes en -drankjes bij (God zij dank). En nu sta ik natuurlijk voor de moeilijke keuze : Duracellekes of wondersnoepjes ???
Eén keer een 20-tal meter gestapt en dan toch maar weer de draad opgenomen. De 32 km heb ik uitgelopen.
's namiddags alles los gaan schudden op de Grote Markt en 's avonds op de Schlagerparade. En ja het heeft geholpen. De spiertjes voelen goed aan.

Duracelleke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten