zondag 13 februari 2011

zondagochtend!!!

Fitness op zondagochtend!! Mimi niet overdrijven hé of zou moeten zijn dat ...sport ook fitness is.
Maar allez deze morgen toch om 8u30 vanuit dat bed in de douche geraakt en in volle spurt naar den Osbroek. Ik dacht dat wij met 7 de kale berg gingen oplopen? 3 Mannen stonden daar alreeds ongeduldig te wachten. Maar k moe zeggen, z' hebben mij in de watten gelegd. Pluchken Teddy voorzag mij geregeld van drank, Gino heeft mijn jasje gedragen, kwestie van minder gewicht te hebben en Armand keerde zich geregeld eens terug. Bedankt mannen om ook met die Straffe Madam rekening te houden. Maar toch was 20km iets teveel en ben ik de Parklaan niet meer opgeraakt.
Maar nu ik hier zo na een lange douche en alles los gemasseerd te hebben, een leuke reactie aan het typen ben, ben ik toch content dat ik geweest ben.
Grtjs Anne-Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten