zondag 6 februari 2011

't Is nog maar het begin ...

Voor onzen Kris en onzen Patrick was week 2 een kopie van week 1, zij hebben 3 x 15 km en 1 x 17 km getraind. Wat onzen Pascal in week 2 heeft uitgestoken is ons niet gekend, wij veronderstellen dat hij samen met groep 6 zich aan het schema van de marathontraining heeft gehouden. Onzen Armand heeft de training op woensdag hervat en heeft toen ons toertje langs Ede-station meegelopen. Vrijdag heeft hij samen met ons Anne-Marie het kortere toertje Nieuwerkerken (+/- 10 km) gelopen. Onzen Gino is de woensdag en de vrijdag langsgekomen om er 15 km lang de pees op te leggen, op dinsdag loopt onzen Gino helemaal alleen langsheen de Dender en/of de Schelde in het pittoreske Deiremonne, ja ... de die van dat peird. Er doen zelfs geruchten de ronde dat onzen Gino bij nen peiremiester zou in behandeling zijn voor zijn conditie. 't Is maar van horen zeggen, niewaar. Ikzelf heb samen met ons Mimi 3 x 15 km gelopen. Samen met groep L8 en andere leden van Alva zijn wij naar de eerste officiële loopwedstrijd van het jaar gegaan, namelijk "Hivernales" te Watermaal-Bosvoorde. Een loopwedstrijd over 10,3 km in het prachtige zoniënwoud. Van groep L8 was onzen Gurt vandaag weer buiten categorie. Onzen Armand heb ik de laatste km moeten laten gaan, wij hebben gedurende de wedstrijd aan elkaars zijde gelopen en elkaar zodoende ondersteuning gegeven. Onzen Gino heeft ons tijdens de bevoorrading moeten laten lopen en is als vierde van groep L8 binnengekomen. Even later gevolgd door ons Anne-Marie, die wat last had van de hamstrings en zodoende niet alles heeft willen geven vandaag, kwestie van geen blessure op te lopen. Ons Mimi heeft zich als een visje in een bokalletje water dapper geweerd en is rond het uur binnengekomen in het gezelschap van onzen Willy. Onzen Dirk en ons Kristien hebben het rijtje afgesloten, zij hadden onderweg wel wat te vieren. Onzen Dirk had zijn feestneus opgezet voor zijn verjaardag ... nog eens nen dikken proficiat hé Dirk. Wij houden jullie op de hoogte met meer ... L8-nieuwtjes.

1 opmerking:

  1. Haha! Eindelijk op de blog geraakt.
    Midlife crisis ?? Na onze deelname in Watermaal-Bosvoorde ben ik in TOTALE CRISIS. Supercontent was ik als ik die hellinkjes boven was. En dan zijn we van plan om er een te doen van 21 km.
    MAAR ik heb een plan B. Ik word kookmoeder. Aangezien Mimi enkel variatie gaat voorzien in de kooktijden van jullie deegwaren (ze zal ze eens 9 min, soms eens 3 min en misschien ook wel eens 7 min koken), zal ik variatie voorzien in de bereidingswijze. Jullie deegwaren zullen op de barbeque belanden. Ook wil ik ze eens in de wok kieperen en als het simpel mag zijn, zal ik ze koken. Wanneer het supergezond moet zijn, zal ik ze stomen. Van gevarieerde voeding zijn jullie dus alvast verzekerd. Maar voor ik ook maar aan eender welk plan begin, zal ik op 't werk eerst eens verlof vragen zeker.
    Groetjes. Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen