zaterdag 19 maart 2011

Uit de lappenmand kruipen... de koppekes bij elkaar steken en de batteriekes opladen ...

't Is weer een tijdje geleden dat ik nog eens in mijn pen gekropen ben. 'k Was precies onzen Gino met twee vingers in de neus, niet omdat het zo vlotjes allemaal liep ... . Neen, 't was nodig om mijn snot tegen te houden. 'k Ga jullie van verdere details besparen, maar om kort te zijn de verkoudheid van de bovenste luchtwegen is eindelijk achter de rug (met een antibiotica kuur er bovenop).
Vorige week en deze week kalm aan terug herbegonnen, dus de afgelopen twee weken niet al te veel kilometerkes gelopen. Enkel onzen Gino "Peiresaucisken" heeft zijn trainingen normaal afgewerkt. De andere leden van de Mont Ventousekes hebben allen wel iets aan de carrosserie en/of software problemen gehad en zodoende het eventjes rustiger aan moeten doen.
Onzen Kris "Duvelken" zijn problemen met de kuit zijn zo goed als achter de rug, eindelijk heeft hij zijn compressiekousen kunnen testen. Ons Anne-Marie bijt haar tanden stuk (niet omdat ze ons niet kan volgen) op de ijzertabletten dat de arts haar heeft voorgeschreven. Dat komt ook wel slim met haar, t'is een doorbijterken. Onzen Patrick "Krollebol" is zoals ons Mimi "Zoignapken" al heeft verteld oververmoeid de carnavalsperiode door gesukkeld. Ons Mimi zelf heeft het aan haar heup. Haar ventje doet al het mogelijke met zijn handjes om haar carrosserie op te blinken maar dat lijkt niet goed te vlotten toch. Ik vermoed dat hij liever met de carrosserie van ons Mimi speelt ... . Onzen Pascal heeft ook last van hielspoor en heeft de laatste week het wat rustiger aan moeten doen ingevolge een verkoudheid. Last but not least hebben wij onzen Armand "den Tien Hard" die schrik had niet meer te kunnen lopen wegens zijn dikke teen perikelen. Hij heeft van de arts het bericht gekregen dat drank niet de oorzaak van het probleem is.
Morgen is er voor enkelen onder ons een kleine test : de halve marathon van Sluis of de 10 Km van Sluis. De dames, ons Mimi en ons Anne-Marie gaan de 10 Km lopen. De jongens, onzen Gino, onzen Armand en onzen Hans, wagen zich aan de halve marathon. Volgens onzen Gino de eerste 5 Km aan rustig duurloop tempo. Jaja, ik ken dat ... . 't Zal weer vlammen worden.
Alhoewel, ze geven goed weer. 't Zal inderdaad zonnig zijn, ik hoop alleen niet te warm. Ik vrees enkel de wind. Ik hoop dat wij hem niet vol in het gezicht zullen krijgen. We zien wel ... .
Zoals onzen Armand zo mooi heeft gezegd : deelnemen is belangrijker dan winnen.
Tot morgen, hé.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten