vrijdag 11 maart 2011

De eerste keer...

Piep!

Ik denk dat HET vandaag gaat gebeuren:

Ik hebt er lang naar uitgekeken....
Ik wist dat het er ooit eens van zou komen....
En ik denk dat het nu zo ver is. ...dat ik er eindelijk klaar voor ben...
Het begint ook al te kriebelen, jullie kennen dat...

Dus heb ik iemand uitgenodigd om HET samen met mij te doen.
Want Het alleen doen, da's niet aan mij besteed.
Mijn verwachtingen zijn hoog gespannen.
Dit mag echt niet foutlopen. HET zàl ook niet foutlopen...

Om elke ontgoocheling te vermijden...
Heb ik er zelfs twee uitgenodigd om het dus met drie te doen
"Wat een lef !" hoor ik jullie al zeggen.
En jullie hebben gelijk. Maar ik kàn echt geen risico's nemen.

Het is mijn eerste keer.
HET mag niet mislukken . De teleurstelling zou te groot zijn.


Jongens, ja, ik ga vanavond herbeginnen!!!
Dus heb ik gisteren rap een SMS -ken gedaan naar ons Anne-Marieken en naar onze Gurt of ze vanavond mee komen trainen. Na twee weken out te zijn geweest zou het maar triestig zijn om alleen in het park rond te draven.

Zal L8 eindelijk weer voltallig zijn?Ik hoop het. Anders is er werk aan de winkel.

Zoignapken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten